Tentajävlel...JEJE

Jaha, då var man tillbaka i Hässleholm och man kunde lika gärna ha stannat hemma. Fast fick i alla fall se hur tentan ser ut kan ju vara bra att veta tills nästa gång. Och vet att det finns folk som läser detta och tänker att jag överdriver och ljuger när jag säger att jag misslyckades. Men icke! Denna gång vet jag...svarade inte ens på tillräckligt många frågor för att få ihop poängen. Det gör mig ganska säker :P Det värsta är dock att jag inte mår så jättedåligt. Visst kan ju bero på att man vet liksom, måste ju vara värre att inte riktigt vara säker och sen få reda på att man måsta göra om det. Nu är det ju bara att kolla upp när nästa tillfälle är och göra det liksom...vet man så vet man. Känns verkligen okej. Som Markus Krunegård skulle säga: Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad *haha*

Det som stör mig lite dock är det faktum att 1/5 av tentan beståd av en fråga som krävde att man var på göstföreläsningen som var i onsdes. Och där var inte jag, inte heller Jossan och Frida (tror knappt att ngn från vår klass var där) och det känns förjävligt. Undrar om man ens får göra så *hmm* Jag menar en stor del av denna fråga kunde man alltså inte läsa till sig i boken. Vilket innebär att om man inte var på föreläsningen så missade man ganska mkt poäng bara på den frågan....FÖRJÄVLIGT

Ska nog powernappa lite nu...sov sådär i natt och känner mig ganska trött och seg. Plus att klockan är ju bara kvart över 12 så en liten nap kan man ju ta ;-)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0