Tentaplugg...dag 2

Jaha...klockan är nu strax efter 11 och jag har faktiskt läst ett helt kapitel i boken :P Är ganska stolt över mig själv. Känner dock kanske inte att det gett mig så jätte mkt ny kunskap och det som är nytt förstod jag nog inte riktgt. Men ingen större panik över detta. Har ju några dagar till på mig...önskar dock att jag verkligen kunde sätta mig och bara plugga, plugga, plugga. Men har som sagt nu läst ett kapitel så tyckte jag förtjänade lite paus. Finns en risk att jag på torsdag elle fredag får ringa Jossan och ställa en massa dumma frågor. Ber redan om ursäkt för detta vännen :(

Fast just nu känns det inte alltför komplicerat. Jag tror ju redan jag vet vad det kommer för frågor på tentan (har dock ingen aning egentligen) och vilken tur för mig...det är precis de frågor jag kan svara på *haha* Hur stor är risken för det egentligen ;) Menmen, drömma kan man ju....

Ska väl ta och äta lite frukost nu och kanske se det nya avsnittet av Prison Break...sedan läsa lite till och efter det dra till Bjärnum och sjunga lite. Blir kanske inte så mkt sång egentligen med tanke på hur min röst låter och näsan rinner. Men vil som sagt ändå dit så att vikan planera lite...

Ikväll är det åter igen dags för Filip&Fredrik *wohoo* Längtar sjuuukt mkt :D:D:D

Hörs senare....
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0