Tjejkväll hos Emma...

Hej alla glada och vakna :P

Har precis kommit hem efter tjejkvällen hos Emma. Och det var en toppenkväll :D Först det första så var det ju jätteroligt att träffa Emma igen. Har ju inte sett henne på hela sommaren då hon jobbat på Island. För det andra så brukar ju tjejkvällarna bli väldigt bra...det var jag, Emma, Ellie och Charlotte. Verkligen jättekul att alla kunde. Är inte så ofta man får till de träffarna. Eller ja alla och alla...alla som är i Sverige i alla fall. Kan vara lite hårt att begära att Emilie skulle resa hem från Aussei bara för detta :P

                          

Första gången jag fick se Emmas nya lägenhet och den var så fin. En 3:a bara 50 meter från mig typ ;) Och den var verkligen jättefin och STOR. Blev ngt avis och blev ju inte bättre av att komma hem till sin 1:a igen efter att ha sett hennes. Menmen, får väl börja hänga där helt enkelt *tihi*

Kvällen bjöd på mat (TACOS), tjejsnack, bildvisningar och tv. Fick se Filip&Fredrik och skrattade så mkt att jag grät av dagens avsnitt. När Fredrik skulle stapla backarna måste vara ett av tv-historiens roligaste ögonblick *hahahahahaha*

I alla fall...nu väntar sängen.

Godnatt
Kramar


Kommentarer
Postat av: fine

va mysigt att ni har tjejkväll så ofta! :)

2008-09-18 @ 00:18:40
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0