Trött såååååå trött

Usch...klockan är bara halv 6 men jag undrar på allvar hur jag ska orka vara uppe i mer än ngn timme till. Jag är sååå trött!!! Och jag sov inte dåligt inatt...sov faktiskt riktigt bra. Var kanske inte så många timmars sömn somade kanske runt 5 och var uppe igen halv 10. Så visst finns ju en anledning till att jag är trött...men kan inte sluta gäspa och kan knappt hålla ögonen öppna. Bara att skriva dessa rader har ju nästan tagit 10 min :P Inte riktigt kanske men ni förstår poängen....

Har vart underbart att träffa lilla familjen idag. Var verkligen länge sen jag var hemma i Emmaljunga alltså. Och älskar varje minut av det :D Vet dock att det första som händer när jag kommer hem igen blir sängen...och det känns RÄTT. Har (enligt mina erfarenheter) en lååång dag i skolan imorgon. Så kan nog behövas lite extra sömn inför dagen *ha*

Kan ju hända att det inte blir ngt mer inlägg idag...som sagt finns en risk att det blir sängen direkt sen, så godnatt och höres imorgon :D

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0