Underbara gubbar....

Har nästan precis kommit hem efter en dag i Emmaljunga och sedan bar det vidare till Bjärnum för att sjunga lite med Bjärnums manskör, och vad jag tycker om dem. De är så underbara...roliga, härliga och omtänksamma. Nästan så att man önskar att man var kille så att man kunde få börja sjunga med dem *haha* Fast får ju dock sjunga ganska mkt med dem i alla fall. Bara i höst är det minst 3 tillfällen jag och Ellie ska uppträda med dem :-D

Måste även berätta att jag har världens sötaste bror...nämnde ju innan idag att jag har hittat en kamera jag vill ha men hade lite problem med att köpa den eftersom att jag inte var kreditvärdig. Och nyss hörde han av sig och sa att om jag ville kunde jag låna pengar av honom *naw* Ska dock kolla med mamma först annars tror jag allt att jag accepterar hans erbjudande!

Är nu dags för Filip&Fredrik...sista omgången denna vecka :( Men har som sagt 3 roliga program att se fram emot, ska njuta av varje sekund *wohoo*

Efter det så blir det att välja om jag ska se Gossip Girl, Prison Break eller Heroes. Fick tyvärr inte hem One tree hill idag *böl* Men blir till att försöka så fort jag kommer hem imorgon. Och ja mitt val ikväll är väl uppenbart....HEORES såklart. Har ju väntat på nya avsnitt i över 6 månader (eller ngt sånt)



Höres kanske sen....
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0