Underbara joobbiga lördag....

Då var det lördag igen och ännu en gång är det utgång som väntar. Måste erkänna att jag nog helst stannat hemma i helgen. Tjejkvällen igår var lagom för denna helgen och känner inte alls för att gå ut just nu. Men när Sofie ringde i helgen och ville ut så kan man ju inte säga nej. Har ju inte träffat kusinen på jättelänge nu och när hon äntligen har chansen att gå ut så får man ju ta den....Så tror faktiskt att det blir en rolig kväll även om jag inte är helt på G ännu.

Vad som känns lite värre än det faktum att jag inte är så sugen än är att det antagligen blir Björket ikväll. Och tro mig! Det finns få männiksor som tycker SÅ ILLA om Björket som jag. Jag verkligen avskyr stället!!! Så varför går vi dit då? Jo, är nämligen så att min ekonomi är sådär just nu (har slösat bort lite väl mkt på struntsaker) och det kostar bara 10 kr att gå in på stället ikväll. Plus att det har renoverat ställer och nu ska ha ett eget rum för folk över 23 år. Vilket innebär att jag har ett ställe att gömma mig för att småungar!!!! Så hoppas att detta kommer att innebära att kvällen blir lite roligare. Om vi sen inte har kul så finns ju alltid KINGAN ;) Och ja, där kommer jag säkert att hamna *haha*

Fortfarande lite osäker på vilka som ska med ut ikväll...men blir i alla fall jag, Sofie, Malin (syster), Ellie (kanske), Sara (kanske) och Malin Westerberg (kanske). Bara till att  vänta och se...

En annan lustig grej är att jag inte får sova i min lägenhet i natt. När kvällen är över måste jag åka hem till Emmaljunga med Malin. Är nämligen så att mina föräldrar ska låna min lägenhet i natt...känns ganska lustigt. Menmen, gullig som man är så ställer man upp :D

Detta innebär dock att större delen av dagen måste jag göra sjuuuukt tråkiga saker som att STÄDA och TVÄTTA......fy vad tråkigt :(

Hoppas alla andra får en roligare dag än jag....
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0