Undrar egentligen vad tanten gör???

Minst en dag varje vecka vaknar jag av konstiga ljud från grannen. Och dét börjar störa mig! Det låter lite som att hon går runt med slippapper på väggarna, verkligen ett helt knasigt ljud. Men det låter så tydligt in till mig så ibland tror jag att hon nästan är i min lägehet och håller på. Vet inte vilket jag föredrar riktigt: hennes slippapper på vardagarna eller lördagar och söndagar  då hon tidigt på morgonen lyssnar på ngn Gudtjänst?!?! Pest eller kolera liksom *hmm*

Ska om ngn timme til Emmaljunga och vara lite flitig *suck* Och sedan blir det att åka hem igen för att förbereda sig inför yogapasset. Början nästan bli lite nervös för det, jag är ju vig som ett kylskåp :P Men hoppas att det blir lika kul som jag förväntar mig och att jag i natt somnar som ett litet barn *ha* Hoppas jag slipper börja med övningar som detta :P:P:P



Ha det så bra...vi höres sen
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0