Urk...

Usch vad jag skäms...snart har hela dagen gått och jag har fortfarande inte börjat plugga. Såg lite på tv och sen somnade jag. Fast säger man inte att sömn är det bästa sättet att bli frisk på??? Försöker verkligen övertala mig själv att det var bra att jag somnade så att jag slipper må så dåligt över det....det går dock sådär!

Har även lite ångest över att jag måste gå på ett möte om några timmar. Hoppas verkligen att det går snabbt och smärtfritt. Känner inte alls för det och är ett ganska onödigt möte. Men missade förra så vill inte gärna missa ett till. Som sagt hoppas det inte tar mer än 1 timme i alla fall.

Har i alla fall hänt en rolig sak idag och det är att Emma ska tjejkväll på onsdag :D:D:D Precis vad man behöver under en "tentavecka"...ngt som får en att glömma bort det för några timmar. Ser sjuuuukt mkt fram emot det *wohoo* Håller tummarna för att ja inte ska bli sjukare. Hade varit så jävla typiskt liksom....AHHH

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0