Usch så trött jag är...

Börjar undra om jag kanske inte är påväg att bli sjuk i alla fall. Mår inte dåligt egentligen men är helt slut. Har svoit ca 9-10 timmar varje natt denna veckan och är ändå jättetrött när jag vaknar. Visst har blivit mkt "bara-sitta-hemma-och-plugga" men har ju ändå haft ngt varje dag som gör att jag lämnar lägenheten och gör ngt. Det har varit möten. sång, tjejkväll, handlat och träffat kompisar. Har varit uppe i ca 1 timme nu men hade lätt kunnat lägga mig igen liksom...vill inte och har inte tid att bli sjuk :(

Idag och imorgon börjar mitt "sista-minuten-plaggande" och känner nu att jag måste ta tag i det. Har visserligen läst lite varje dag men tror faktiskt inte att så mkt hr fastnat. Måste idag börjr ta det lite på allvar och faktiskt börja få lite att fastna. Imorgon ska jag träffa Jossan över lite fika och diskutera tentan lite. Alltid skönt att ha ngn att ställa frågor till som man inte riktigt förstår det man läst. Bara bolla lite tankar helt enkelt..

Annars blir det nog en väldigt lugn dag tror ja...inte så mkt inplanerat, behöver tiden till pluggandet :P

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0