Usch....men snart är det över!!!

Håller nu på med min sista maskin tvätt och lägenheten är städad. Börjar närma mig slutet på helvetet :P Och nu kommer ju såklart nästa problem...vad ska man äta??? Finns det något tråkigare än att laga mat och äta själa liksom? Lite deppig kan man ju bli...

Önskar just nu att man var i Växjö och såg matchen mellan Vittsjö och Öster sombörjar klockan 15. Om Vittsjö vinner idag så tror jag allt att det är klart att de stannar i Söderettan :D:D:D Håller tummarna för Vittsjö och Charlotte, som jag hoppas gör en toppenmatch. Nästa hemma match är tyvärr inte förrän den 4 okt men räkna med att jag är där och hejar då ;)

Sitter och funderar lite på vad man ska ha på sig ikväll....är alltid ett stort problem :P Någon som har någar idéer??? Får nog ringa Ellie och fråga vad hon ska ha på sig....

Kram

Kommentarer
Postat av: fine

hej anna och välkommen till bloggosfären! :-D

va roligt att det går så bra för Vittsjö, många talanger i skogarna where we were brought up ;)

2008-09-13 @ 15:22:41
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0