Uttråkad och vägrar plugga mer idag...

Usch vad uttråkad jag är nu...och orkar inte läsa mer idag. Ska istället försöka sätta klockan imorgon så att jag hinner läsa igenom det viktigaste innan fikan med Jossan och Frida imorgon. Förhoppningsvis fastnar allt lite bättre när vi diskuterar det. Brukar vara ett vinnande sätt för mig :P Så håller tummarna...

Klockan är nu snart 1800 och har INGET att göra fram till klockan åtta. Har försökt att "låna" hem lite filmer men allt är jättesegt idag så har inget att titta på. Har ätit, diskat och städat lite så kan inte pyssla med det heller. Städa garderoben gjorde jag i somras så finns inte så mkt mer att göra där. Har inte köpt färg än så kan inte måla om mina köksluckor heller....ohhh what to to???

Tycker nästan lite synd om mig själv :( Och alla andra är typ sjuka så ingen orkar hitta på ngt. Nä, man får väl helt enkelt pilla sig i naveln 2 timmar :P:P:P

Sen kan i alla fall TopModel och Filip&Fredrik roa mig *wohoo*

Kramar

Kommentarer
Postat av: Helena o Leon

Nu är det bara 32 minuter kvar tills det är roligt på tv.. Men känner du att du inte har o göra så behöver jag städa o rensa garderober o rensa leons kläder o diska.. så du är hjärtligt välkmommen:-P Hoppas det går bra på tentan för dig.. Hoppas allt är bra.. Kram

2008-09-18 @ 19:29:21
URL: http://leonsmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0