Vad ska man säga :D

Då har man äntligen kommit igång med Heroes igen...har nu sett avsnitt 1 & 2 av säsong 3 :D Och vilken början det var!!! Har både skrattat (Hiro gör mig bara så lycklig) och blundat, fanns vissa läskiga scener som jag gärna slapp undan. Fast ohh vad bra det var. Måste ju bara säga till alla som missat denna fantastiska serie att ni gjort en stor TABBE. Är verkligen en galet bra serie :D

Måste ju bara prata om det underbara vädret som vi haft i två dagar nu...är ju riktigt varmt och skönt. Att slippa ha jackan på sig trodde jag knappt att jag skulle få uppleva mer i år men är grymt lycklig över att jag haft fel. Var och lunchade med Jossan efter skolan och efter det så gick jag lite på stan och det var såååå skönt. Gick t.o.m lite extra varv bara för att få njuta av vädret lite. Satt även en stund på mig balkong och njöt lite. Det kunde jag ju knappt göra i somras :P

Imorgon är det tänkt att jag ska till Emmaljunga och fixa lite i folketshus men känner mig lite småkrasslig nu igen dock :( Så är lite nervös över att vakna med feber imorgon. Håller tummarna! Vill ju inte bli sjuk och missa min yogakurs eller bli sängliggandes i helgen. Ska ju träffa tjejerna (tror ja) och se Jossan spela innebandy är det tänkt. Och kanske, kanske, kanske åka och se på en kattunge :D:D:D Har velat skaffa katt sen ja flyttade hemifrån, vilket är över 2 år sen nu och nu kanske det äntligen blir av *hoppas* Har hittat lite kattungar i Skurup jag vill se så blir en liten åkttur men hoppas det är värt det.

Vill ju ha ngn att mysa med i vinter *haha*

Blir nog sängen för mig snart...så godnatt!!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0