WOHOO :D:D:D

Då har man sett sin allra första innebandymatch på Tyrs Hov. Och det var faktiskt riktigt riktigt kul och i slutet var jag riktigt nervös trots att Röke ledde över HIF med ett mål. Kommer lätt att bli fler matcher, och håller tummarna för att jag även får se Jossan spela en dag. Kan dock förstå att det kommer att bli tuff, målvakten i Röke (Mia) var grym i slutet...men tror ju självklart på Jossan så klart att det kommer att bli lite matcher för henne också. Fick även skjuts hem...så slapp tåget *GÖTT* Och var ack sååå mkt roligare också :P

Ska nu softa lite innan min lillasyster kommer hit. Hennes lediga helg så blir ju Kingan denna helgen också trots att jag sagt att denna helgen skulle jag låta bli *oops* Är ju alltid ngn som är ledig och vill ut....jag kommer inte undan *haha* Fast måste dock erkänna att idag ser jag fram emot det. Är på bra humör, känner mig pigg igen och är nästan lite sugen på att dricka (det har jag inte varit de senaste helgerna och därför låtit bli typ) men ikväll känns det bra. Kanske t.o.m bir lite shots *gött*

Ellie kommer även att dyka upp efter hennes brors kalas i Lund och ska även se om Charlie och Malin Westerberg $är sugna på att komma. Ju fler desto bättre :P Men annars tror jag allt att jag, Malin (lillasyster) och Ellie klarar oss. Även om jag och Malin får klara oss själv till en början *hehe* Ska jag få chansen att supa syrran under bordet?!?!

Får allt vänta och se helt enkelt :P

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0