wohoo....

Känner mig riktigt duktig som gick på mötet. Var dock helt onödigt och mindre än halv gruppen var där...men jag var där och det gjorde man faktiskt lite piggare. Var bara skönt att få komma ut och röra sig lite. Och mötet tog inte mer än 40 min typ så det kunde man ju leva med :D

Nu undrar jag dock vad som händer resten av kvällen. Finns inte allför mkt att se på tv och har inga serier på datorn att se heller. Imorgon blir det dock One tree Hill, Gossip Girl och Prison Break *wohoo* Hade ju kunnat passa på och läsa lite men nje...får helt enkelt ta tag i det imorgon.

Har inga större planer imorgon...plugga, sjunga och mina serier. Hoppas nu bara att jag inte blir värre i natt, för vill verkligen sjunga imorgon. Har inte blivit ngt de senaste 2 veckorna så måste nästan träffas imorgon för att kunna planera kommande framträdande som nog blir på en välgörenhetskväll i Verum.

Ligger just nu och lyssnar på Falling Slowly (som jag nämnde innan idag) och Rejected Love - Lars Eriksson. Två sjukt bra låtar...

Kramar

Kommentarer
Postat av: Helena o Leon

Kom igen nu!! Plugga på:-) Nä ska inte vara elak.. har oxå tenta men på fredag.. o vet du det är om lärandeteorier, skinner o dewey o vygotskij o dem.. skojigt.. Kram

2008-09-15 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0